DPF Power Clean - čistič filtru pevných částic

Kód: 33450 33459 33451 33454 33456 33452 Zvolte variantu
Akce Novinka Tip
Neohodnoceno
Značka: BlueChem
639 Kč 1 199 Kč 9 880 Kč 16 937 Kč 144 568 Kč od 639 Kč –34 % –21 % - –25 % –28 % –31 % až –31 %
Power maX DPF Clean čistič filtru pevných částic
639 Kč 1 199 Kč 9 880 Kč 16 937 Kč 144 568 Kč od 639 Kč –34 % –21 % - –25 % –28 % –31 % až –31 % 423 Kč / ks 949 Kč / 1L 4 262 Kč / 5L 7 385 Kč / 10L 12 175 Kč / 20L 99 040 Kč / ks od 423 Kč / ks 349,59 Kč bez DPH 784,30 Kč bez DPH 3 522,31 Kč bez DPH 6 103,31 Kč bez DPH 10 061,98 Kč bez DPH 81 851,24 Kč bez DPH od 349,59 Kč bez DPH 852,40 Kč/1l 738,50 Kč/1l 608,75 Kč/1l
Skladem (3 ks) Skladem (1 1L) Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Zvolte variantu
Objem

DPF Power Clean je speciální dieselové aditivum, které slouží k regeneraci filtru pevných částic. Použití tohoto přípravku je nejekonomičtější způsob čištění a ochrany filtru pevných částic! Snižuje teplotu potřebnou k vypálení sazí ve filtru tak, že se saze vypalují již při teplotě výfukových plynů 300-350 °C (původně je potřebných cca 700 °C) a tedy i při městském provozu. Jakmile se saze vypálí, už nejsou škodlivé pro člověka ani pro životní prostředí. Produkt jednoduše nalijete do palivové nádrže.DPF Power Clean je vhodný pro všechna vozidla s filtrem pevných částic a může se použít i u vozidel s AD modulem.
stažený soubor (2)images_4

Detailní informace

Detailní popis produktu

DPF Power Clean je vysokovýkonný čistič filtru pevných částic. DPF Super Clean je speciální dieselové aditivum, které se používá jako pomoc při regeneraci systému filtru pevných částic. Použití tohoto přípravku je nejekonomičtější způsob čištění a ochrany filtru pevných částic! Produkt je vhodný pro všechny dieselové motory a je mísitelný se všemi dieselovými palivy. Produkt zajišťuje výkonné čištění filtru (DPF / FAP) během jízdy, zvyšuje teplotu výfukových plynů ve filtru pevných částic přičemž dochází k spalování  pevných částic. Žádná montáž a demontáž, žádné stání během čištění, žádné problémy a ani žádné formování druhotných emisí.
 
 
OBLAST POUŽITÍ

Pro auta s filtrem pevných částic.

APLIKACE

Přípravek přidejte do palivové nádrže před tankováním. Pozor, nepředávkujte produkt!
Nejnovější testy prokázaly, že produkt je vhodný i pro vozidla s ADM modulem. Nenastává žádná chemická reakce mezi samotným produktem a originální náplní v nádobce od výrobce. Produkt je tedy vhodný pro všechny automobily s DPF filtrem a nezáleží o jakou značku se jedná, v jakém roce bylo auto vyrobeno a jaký typ DPF filtru má namontovaný.

OPAKOVACÍ CYKLUS

Každé 3 měsíce kvůli prevenci.

DÁVKOVÁNÍ A DOBA PŮSOBENÍ 

ml375ml / 60-80 l paliva     cas  Působí během jízdy

 

Filtr pevných částic se musí čas od času zbavit usazených nečistot. DPF filtr je dlouhodobě téměř bezúdržbový. V pravidelných cyklech se sám regeneruje. Řídící jednotka rozpozná zanesený filtr díky snímačům vyvolá proces regenerace a filtr se vyčistí. Dochází přitom k umělému zvýšení teploty výfukových plynů ve filtru tak, aby saze a nečistoty vyhořely.

pred_a_poDPF

Počet regeneračních cyklů však není nekonečný a tak po přibližně 100.000 ujetých kilometrech je filtr natolik znečištěn, že již není schopen automatické regenerace. Nastává problém, auto nejede tak jak by mělo, je třeba filtr vyměnit za nový. Jenže cena filtru se může u některých značek vozidel vyšplhat i přes 4.000 €. Proto je výhodnější filtr vyčistit. Po odborném servisním vyčištění je filtr opět připraven sloužit a není třeba utrácet spoustu peněz za nový.

Proč se zanáší filtr pevných částic?

Příčina

Spôsob Způsob jízdy a hlavně jízda na krátké vzdálenosti způsobuje, že teplota ve filtru nedosahuje potřebné hodnoty aby se částice zcela vypálili. Navíc při automatické regeneraci, kdy se palivo vstřikuje do spalovací komory ve větším množství pro dosažení vyšší teploty nastává riziko, že regenerace může být přerušena vypnutím motoru nebo může být dokonce výrazně omezena právě městskou jízdou.

sipka_dolle

Důsledek

Nadměrné ukládání pevných částic ve filtru způsobuje jeho postupné zanášení.

sipka_dolle

Problém

Dochází k indikaci poruchy z OBD systému k řidiči (varovná kontrolka). Snížení výkonu, zvýšení spotřeby paliva a později úplné selhání vozidla (nouzový režim).

sipka_dolle

Řešení

Regenerace filtru pomocí aditiv. Snadná a rychlá aplikace. Neabrazivní čištění. Snížené náklady na opravy a provoz.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní mohou vkládat příspěvky. Prosíme, přihlaste se nebo se registrujte .

Nevyplňujte toto pole: