Doprava a platby

 

Způsob dopravy

CZ Balík do ruky PPL 
CZ Balik do ruky PPL -  obsah chemických látek
CZ Balik do ruky PPL -  obsah chemických látek
CZ Balik do ruky PPL -  nadměrná velikost

CZ Balík na poštu Česká Pošta 

do 50 Kg
do 30 Kg
do 60 Kg
do 50 Kg

do 30 kg
 
120,- Kč
275,- Kč
440,- Kč
650,- Kč

99,-Kč
 
SK Balík do ruky PPL                                  do 50 Kg 275,- Kč



Expres ,,závoz" po Praze
, cena a termín po individuální dohodě.

Expres závoz

  390,- Kč


Způsoby platby
.
 
     
Hotovost na  prodejně           
Běžný bankovní převod          
GoPay  online platby           
Poplatek za dobírku ČR     
Poplatek za dobírku SK     

 

  
  0,00 Kč
  0,00 Kč
  0,00 Kč
29,00 Kč
  1,30 EUR

 




 

 

 

 

10.6 Přeprava zboží a převzetí zásilky

 

  • V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  • Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
  • V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  • PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno obvykle do 24 hodin od expedice. PPL obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den. Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu firmy PPL, jejich přehled naleznete na stránkách www.ppl.cz. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušném depu, můžete kontaktovat centrálu PPL na telefonu 267 713 487. Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na stránkách informace o zásilce. 
  • Zásilku přebírá zákazník a zásilka není poškozena – Jsou 3 pracovní dny na otevření zásilky a překontrolování obsahu. Pokud bude zboží poškozeno, je potřeba nahlásit na reklamace@ppl.cz s informací, že zásilky číslo xxxxxxxxxxxxx byla poškozena a bylo zjištěno po rozbalení. Příjemce si musí nechat u sebe zásilku, nesmí s ní dále manipulovat a musí si nechat přepravní obal.

    Zásilku přebírá zákazník a zásilka je poškozena – zákazník musí infomraci předat řidiči, že je pšokozeno. Kurýr nebo příjemce zaznamená do přepravního listu, kam se příjemce podepisuje + Jsou 3 pracovní dny na otevření zásilky a překontrolování obsahu. Pokud bude zboží poškozeno, je potřeba nahlásit na reklamace@ppl.cz s informací, že zásilky číslo xxxxxxxxxxxxx byla poškozena a bylo zjištěno po rozbalení. Příjemce si musí nechat u sebe zásilku, nesmí s ní dále manipulovat a musí si nechat přepravní obal.