🕘 Kamenná prodejna je dne 17.12. a 19.12 .2025 zavřena z důvodu čerpání dovolené.
Omlouváme se, objednávky budou vyřizovány průběžně.

Obchodní podmínky

 

 

Všeobecné obchodní podmínky

 

I.

Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

Václav Zilvar-AUTOdesignPLUS
IČ:15586821
DIČ:CZ6402240834
se sídlem: Stěžerská 570, Hradec Králové 50004
Zapsaný v ŽR Mag. m. Hradec Králové, č.j. HK 009585.1-FL/Z1 evid., č. 360201-200328

 

Prodejna-výdejní místo
Příjem reklamací a vráceného zboží 
Korespondenční - doručovací adresa

AUTOdesignPLUS 
Záběhlická 1658/48
Praha 10106 00
Tel.: +420 272 769 421
Mobil: + 420 724 070 926
E-mail: info@autodesignplus.cz
kontaktní údaje:
Tel.: +420 272 769 421
Mobil: + 420 724 070 926
E-mail: info@autodesignplus.cz
(dále jen „prodávající“)

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese autodesignplus.cz (dále jen „internetový obchod“).
  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  3. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

II.

Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
  3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

III.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
  2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
  • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
  1. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů, způsob platby a doručení.
  2. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů a potvrzení, že se kupující seznámil s těmito obchodními podmínkami.
  3. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o jejím obdržení na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena až okamžikem přijetí objednávky prodávajícím, o čemž bude kupující informován e-mailem.
  4. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky.
  5. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud mu není doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Zrušení je možné telefonicky nebo e-mailem na kontakty uvedené v těchto obchodních podmínkách.
  6. V případě zjevné technické chyby na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání není prodávající povinen dodat zboží za zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky. Prodávající kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu informuje a zašle mu pozměněnou nabídku.

IV.

Zákaznický účet

  1. Na základě registrace kupujícího může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu a provádět objednávky. Objednávat lze i bez registrace.
  2. Při registraci i objednávání je kupující povinen uvádět správné a pravdivé údaje a v případě změny je aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím jsou prodávajícím považovány za správné.
  3. Přístup k účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost o přístupových údajích. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití účtu třetími osobami.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, zejména pokud jej kupující déle nevyužívá, nebo při porušení povinností z kupní smlouvy a těchto podmínek.
  6. Kupující bere na vědomí, že účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména z důvodu nutné údržby hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího či třetích osob.

V.

Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží může kupující uhradit následujícím způsobem:
  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 6474850207/0100, vedený u Komerční banky.
  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady na dodání.
  2. Při platbě v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. Při bezhotovostní platbě je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
  3. Při platbě prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů poskytovatele platebních služeb.
  4. Při bezhotovostní platbě je závazek uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání částky na účet prodávajícího.
  5. Prodávající nepožaduje zálohu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
  6. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit účtenku a zaevidovat tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku nejpozději do 48 hodin.
  7. Zboží je dodáno:
    • na adresu určenou kupujícím v objednávce, nebo
    • prostřednictvím výdejny zásilek na kupujícím zvolenou adresu výdejny.
  8. Obvyklá dodací lhůta je 1–5 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy, pokud u konkrétního zboží není uvedena jiná lhůta.
  9. Volba způsobu dodání se provádí během objednávky.
  10. Náklady na dodání zboží dle zvoleného způsobu jsou uvedeny v objednávce a v potvrzení objednávky.
  11. Je-li doprava sjednána na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  12. Je-li prodávající povinen dodat zboží na místo určené kupujícím, je kupující povinen zboží převzít. V případě nutnosti opakovaného doručování nebo jiného způsobu doručení z důvodů na straně kupujícího hradí kupující s tím spojené náklady.
  13. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu a případné závady neprodleně oznámit přepravci. V případě zjevného porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí nemusí kupující zásilku převzít.
  14. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mail kupujícího nebo přiložen k zásilce.
  15. Vlastnické právo ke zboží nabývá kupující zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zboží.

VI.

Odstoupení od smlouvy
Dle: § 1818, § 1820 odst. 1 písm. f zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nařízení vlády č. 363/2013 Sb

  1. Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží (případně poslední dodávky, je-li předmětem smlouvy několik druhů/částí, nebo první dodávky u pravidelné opakované dodávky).
  2. Právo na odstoupení se nevztahuje na zákazníky nakupující na IČO jako podnikatelé.
  1. Spotřebitel může se zbožím nakládat tak, aby se seznámil s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností, obdobně jako v kamenné prodejně. Pokud dojde k snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání nad tento rámec, odpovídá spotřebitel prodávajícímu za toto snížení hodnoty.
  2. Pro odstoupení může kupující využít vzorový formulář. Formulář je umístěn na webu prodávajícího. Kupující může použít i jiný způsob; užití formuláře je však doporučeno. ⇒ Odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení zašle kupující na e-mailovou nebo doručovací adresu uvedenou v těchto podmínkách. Prodávající bezodkladně potvrdí přijetí.
  3. Kupující, který odstoupil, je povinen vrátit zboží pouze na doručovací adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách, nikoliv na adresu sídla firmy. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží, i pokud jej nelze vrátit obvyklou poštou.
  4. Prodávající vrátí kupujícímu všechny přijaté peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání (do výše nejlevnější nabízené dopravy), bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, stejným způsobem, není-li dohodnuto jinak. Prodávající není povinen vrátit peněžní prostředky dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží odeslal.
  5. Výjimky z práva odstoupit dle § 1837 občanského zákoníku (mj. zboží upravené na přání, zboží vyrobené na zakázku a běžně nedostupné na skladě, zboží podléhající rychlé zkáze, zboží v uzavřeném obalu z hygienických důvodů po porušení obalu, audio/video nahrávky a počítačové programy po porušení obalu, dodání digitálního obsahu nedodaného na hmotném nosiči po souhlasu spotřebitele apod.). Upozornění: o dodání baterií aktivovaných před prodejem nalitím elektrolytu (kyseliny sírové) spadá mezi případy, kdy není možné odstoupit po provedené aktivaci.

VII.

Práva z vadného plnění

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména, že:
    • má vlastnosti ujednané, případně obvyklé s ohledem na povahu zboží a prezentaci,
    • hodí se k účelu, který prodávající uvádí nebo k němuž se výrobky tohoto druhu obvykle používají,
    • odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
    • je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
    • vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  2. Projeví-li se vada do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Práva z vadného plnění lze u spotřebního zboží uplatnit v době 24 měsíců od převzetí s výjimkami (zboží se slevou pro konkrétní vadu, běžné opotřebení, použité zboží v rozsahu opotřebení apod.).
  3. V případě vady může kupující požadovat:
    • opravu zboží,
    • výměnu za nové,
    • přiměřenou slevu z ceny,
    • odstoupení od smlouvy (při podstatné vadě či při opakovaném výskytu).
  4. Reklamace je přijímána na provozovně; po dohodě i v sídle. Kupující obdrží písemné potvrzení o uplatnění a o způsobu vyřízení.
  5. O reklamaci rozhodne prodávající bezodkladně, ve složitých případech do 3 pracovních dnů; do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění, pokud nebude dohodnuta delší lhůta. Lhůta 30 dnů se vztahuje na kupující – spotřebitele; u podnikatelů se postup sjednává individuálně.
  6. Práva a povinnosti se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  7. Volbu způsobu reklamace má kupující. Reklamační protokol možno použít ⇒ ZDE
  8. Další podrobnosti upravuje reklamační řád prodávajícího.

VIII.

Ochrana osobních údajů (GDPR)

  1. Správce osobních údajů: Václav Zilvar – AUTOdesignPLUS, IČ: 15586821, DIČ: CZ6402240834, se sídlem Stěžerská 570, Hradec Králové 50004. Kontakt: info@autodesignplus.cz.
  2. Rozsah a účely zpracování: Zpracováváme údaje nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy (identifikační a kontaktní údaje, doručovací údaje, údaje o platbách), pro splnění zákonných povinností (účetní a daňové předpisy), pro ochranu právních nároků a pro přímý marketing v mezích zákona nebo na základě souhlasu.
  3. Příjemci a zpracovatelé: Údaje mohou být předány dopravcům (doručení), poskytovatelům platebních služeb (platby), účetnímu/IT/právnímu servisu a dalším smluvním partnerům vždy při zachování odpovídajících opatření na ochranu údajů. Předávání do třetích zemí se neprovádí.
  4. Heureka – Ověřeno zákazníky: Prodávající je zapojen do programu „Ověřeno zákazníky“ provozovaného společností Heureka Shopping s.r.o., IČO 023 87 727, se sídlem Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8. Za účelem ověření spokojenosti může prodávající předat e-mailovou adresu kupujícího společnosti Heureka, která zašle dotazník spokojenosti. Kupující může zaslání dotazníku při dokončení objednávky odmítnout prostřednictvím nezaškrtnutého (OPT-OUT) checkboxu s textem: „Nesouhlasím se zasláním dotazníku spokojenosti v rámci programu Ověřeno zákazníky, který pomůže zlepšovat naše služby.“ Pokud kupující checkbox zaškrtne, e-mailová adresa nebude pro tento účel předána.
  5. Doba uchování: Po dobu nezbytnou k plnění smlouvy a zákonných povinností; údaje zpracované na základě souhlasu do odvolání souhlasu.
  6. Práva subjektu údajů: Právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování, námitku, přenositelnost, a právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

IX.

Doručování

  1. Smluvní strany si mohou písemnou korespondenci doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Kupující doručuje prodávajícímu na e-mail uvedený v těchto podmínkách; prodávající kupujícímu na e-mail uvedený v jeho účtu či objednávce.

X.

Mimosoudní řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, https://adr.coi.cz/cs. Platformu ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  2. Evropské spotřebitelské centrum ČR: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, http://www.evropskyspotrebitel.cz.
  3. V otázkách ochrany osobních údajů je dozorovým orgánem Úřad pro ochranu osobních údajů, https://www.uoou.cz.
  4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Dohled provádí příslušný živnostenský úřad; ČOI vykonává dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

XI.

Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Obsahuje-li vztah mezinárodní prvek, řídí se právem České republiky. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných předpisů.
  2. Prodávající není vůči kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího (obsah, rozvržení, fotografie, grafika, ochranné známky, loga apod.) náleží prodávajícímu. Je zakázáno je používat bez souhlasu prodávajícího.
  4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé zásahem třetích osob do internetového obchodu nebo jeho užití v rozporu s určením. Kupující nesmí používat postupy, které by negativně ovlivnily provoz e-shopu, ani činnosti umožňující neoprávněné zásahy.
  5. Kupující přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám.
  7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat; tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozí verze.
  8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

XII. Přeprava zboží a převzetí zásilky

  • Je-li způsob dopravy sjednán na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující rizika a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  • Je-li prodávající podle smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží při dodání převzít.
  • Je-li z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jinak, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady s tím spojené.
  • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu a případné závady neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí nemusí kupující zásilku převzít.
  • Přepravní společnost doručí zboží obvykle do 24 hodin od expedice, zpravidla v pracovních dnech 8–17 hod. Nebude-li kupující zastižen, může být doručováno následující den. Zásilku lze zpravidla vyzvednout i v depu přepravce; přehled dep je na webu přepravce. Pohyb zásilky lze sledovat zadáním kódu balíku na stránkách přepravce.
  • Zásilku přebírá zákazník a když zásilka na první pohled není poškozena – jsou 3 pracovní dny na otevření zásilky a překontrolování obsahu. Bude-li zboží poškozeno, nahlaste na reklamační oddělení zvoleného přepravce, že zásilka číslo xxxxxxxxxxxxx byla poškozena a bylo zjištěno po rozbalení. Příjemce ponechá zásilku v původním stavu včetně obalu a výstelek a vyčká kontroly přepravce.
  • Zásilku přebírá zákazník a když zásilka na první pohled je poškozena – zákazník sdělí informaci řidiči; kurýr nebo příjemce zaznamená do přepravního listu. Jsou 3 pracovní dny na otevření zásilky a překontrolování obsahu. Dále viz postup výše (nahlásit přepravci, ponechat obal, vyčkat kontroly).

zde  Reklamační řád

I. Všeobecná ustanovení

  1. Reklamační řád byl zpracován dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „NOZ“), a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“), a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
  2. Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy kupující vyjadřuje souhlas s VOP i tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi seznámen.
  3. Zákazníkem internetového obchodu je buď kupující-spotřebitel (§ 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb.), nebo kupující-podnikatel (jedná v rámci své podnikatelské činnosti). Dále společně jen „kupující“.
  4. Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti.

II. Odpovědnost prodávajícího

  1. Prodávající odpovídá, že zboží při převzetí nemá vady (viz též čl. VII VOP):
    • má vlastnosti ujednané nebo obvyklé,
    • hodí se k obvyklému účelu či účelu uvedenému prodávajícím,
    • odpovídá jakostí/předloze,
    • je v odpovídajícím množství, míře či hmotnosti,
    • vyhovuje právním předpisům.
  2. Ke zboží je přikládán daňový doklad a případně záruční list. U zboží se záručním listem lze reklamovat po jeho přiložení; u ostatního zboží slouží k uplatnění reklamace daňový doklad.

⇒ ZDE  Reklamační protokol

Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 13. 8. 2025.